همکاری متقابل دانشکده علوم انسانی و حقوق با آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل

۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۲ کد : ۲۴۱۴۳ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۶۴

در ادامه فعالیت های علمی، آموزشی و فناورانه دانشکده علوم انسانی و حقوق، جلسه مشترکی با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل (6/4/1403) در دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید. در این جلسه موارد هکاری مشترک و درخواست های آموزش و پرورش در حوزه توانمندسازی اجتماعی، کارآفرینی، استعدادهای خلاقانه، پژوهش و توسعه آموزشی مطرح گردید.

دکتر رحمت اله مشرقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل موضوع توسعه آموزش و پرورش را مطرح نمودند و عمده چالش آموزش و پرورش منطقه را فقدان مهارت های ارتباطی و اجتماعی در مدارس دانستند. ایشان بر نیاز معلمان و فرهنگیان بویژه فرهنگیان ماده 28 به کارگاه های علمی و آموزشی روش تدریس، کلاس داری، توانمندسازی و مهارت های ارتباطی تأکید داشتند.

دکتر محسن نیازی رئیس دانشکده علوم انسانی، موضوع مهارت آموزی در سه بخش خانواده، دانش آموزان و کادر مدیریتی و آموزشی، استفاده از ظرفیت های علمی دانشکده بویژه گروه های آموزشی علوم تربیتی و روانشناسی ، فرصت مطالعاتی اساتید در آموزش و پرورش، دوری از جزیره ای عمل کردن، توانمندسازی معلمان و پرهیز از موازی کاری و انجام کارگاه های آموزشی را مطرح نمودند.

همچنین، آقای دکتر سیداحمد مدنی معاون آموزشی دانشکده بر اهمیت برنامه های آموزشی و اخلاق حرفه ای برای مجموعه آموزش و پرورش، خانم عربی ستوده مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بر نیازهای آموزشی دوره ابتدایی و آقای سنجری مسئول آموزش دوره متوسطه بر نقش دانشگاه در ارایه برخی دروس مانند تفکر و سبک زندگی و بررسی چالش های آموزشی دوره متوسطه اشاره نمودند.

آقای محمد کارکنان در پایان پیش نویس تفاهم نامه همکاری متقابل را قرائت نمودند که پس از بررسی نسخه نهایی جهت تدوین و امضاء طرفین مورد تأیید قرار گرفت.


نظر شما :