برگزاری کارگاه آموزشی تشخیص و شناخت اختلال طیف اوتیسم

۰۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۸ کد : ۲۳۹۰۱ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۷۰

کارگاه آموزشی تشخیص و شناخت اختلال طیف اوتیسم در تاریخ پنجشنبه 3/3/1403  با همکاری مرکز توانمندسازی اجتماعی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان، آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل، مرکز خیریه اوتیسم کاشان و مرکز توان بخشی سرای امید  در سالن امام سجاد(ع) اداره آوزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

این کارگاه که توسط آقای مهندس محمدحسن صدفی و خانم علیمه حق پناه ارایه گردید در محورهای مختلف مانند علل بروز اختلال اوتیسم؛ بیان اهمیت و شناسایی به موقع درمان، تشخیص افتراقی اوتیسم VPD، ID وAPD اسکیزوفرنی و اختلال انزوای اجتماعی؛ اختلال همبود با اوتیسم مانند OCD، ADHD، SLD، Anxiety، Depression و روند تشخیص گذاری و ارزیابی کودک اوتیسم مطالب مورد بحث و تحلیل قرار گرفت.

این کارگاه به مدت 4 ساعت و با حضور 80  شرکت کننده که اکثراً فرهنگیان بودند ارایه گردید. حضور فرهنگیان از شهرهای مختلف استان و حتی استان های همجوار از دلایل اهمیت این کارگاه برای آموزش و پرورش می باشد.

در پایان گواهی حضور در کارگاه با امضاء آقایان دکتر محسن نیازی، رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان و دکتر رحمت ا... مشرقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل برای شرکت کنندگان صادر گردید.

 

نظر شما :