انتخاب و تقدیر از آقای دکتر محسن نیازی به عنوان عضو هیأت علمی نمونه کشوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضاء هیأت علمی نمونه کشوری

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۵ کد : ۲۳۷۳۰ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۹۸

همزمان با دهه سرآمدان آموزشی کشور، مراسم تقدیر از سرآمدان و اعضاء هیأت علمی نمونه آموزشی کشور با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، قائم مقام وزارت، رؤسا و اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور  روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در محل سالن کنفرانس خوارزمی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار گردید.

در این مراسم‌ از ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شد که جوان‌ترین استاد نمونه در این مراسم ۴۵ ساله و مسن‌ترین آنان نیز که مورد تجلیل قرار گرفت ۷۰ ساله بود. ۶ نفر از اعضای هیئت علمی برگزیده زن بودند.

در ابتدای این مراسم، از جمع اساتید  نمونه آموزشی انتخاب شده 13 عضو هیأت علمی به مدت 4 دقیقه دیدگاه ها و نظرات خود را مطرح نموده و سپس آقای دکتر حیدری عضو ستاد اجرایی مراسم به نحوه انتخاب اساتید نمونه آموزشی پرداختند.

سپس آقای دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به  ارایه مطالب خود در زمینه هفته آموزش و نقش اساتید دانشگاهی در توسعه کشور پرداختند.

در ادامه مراسم،آقای دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تبریک روز معلم و استاد و جایگاه شهید والامقام شهید مطهری در جامعه،  به نقش و جایگاه علم و دانش در توسعه کشور و اهمیت خانواده در ارتقاء علمی اساتید پرداختند. از نظر ایشان توجه فعلی کشورهای دنیا به ایران عزیزمان مرهون تلاش ها و مجاهدت های علمی اساتید و دانشجویان می باشد. مهمترین توصیه و نکته کلیدی ر ارایه وزیر محترم علوم در این جلسه به اعضاء هیأت علم یاین بود  اساتید به تربیت شاگردانی فراتر از خود بپردازند که این امر مورد استقابل حضار جلسه قرار گرفت.

در پایان مراسم از اساتید سرآمد آموزشی کشور تقدیر به عمل آمد که دکتر محسن نیازی استاد گروه جامعه دانشگاه کاشان یکی از این سرآمدان آموزشی بود.

وظیفه خود می دانیم این موفقیت را خدمت ایشان و خانواده محترم دانشگاه کاشان و دانشکده علوم انسانی تبریک عرض نموده و توفیقات این عزیز بزرگوار را از خداوند منان خواستاریم.


نظر شما :