افتخاری دیگر برای دانشکده علوم انسانی: ارتقاء دانشکده در نظام رتبه بندی رَوند

۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۴ کد : ۲۲۷۰۸ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۲۲

مدیر کتابخانه مرکزی، تأمین منابع علمی و انتشارات دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان در جدیدترین گزارش نظام رتبه‌بندی رَوند سال 2023 میلادی ، در حوزه موضوعی علوم انسانی، در میان دانشگاه‌های جامع کشور، رتبه نهم را کسب کرد.
دکتر احمدی‌زاده با بیان اینکه  در این نظام رتبه بندی، دانشگاه کاشان در بخش رتبه بندی جهانی RUR در ردیف 753، و 11 کشوری، قرار گرفته است، افزود: در حوزه موضوعی علوم انسانی، دانشگاه کاشان با دو پله صعود نسبت به سال گذشته، حائز رتبه نهم در میان دانشگاههای جامع کشور شده است.
دکتر احمدی‌زاده با تبریک این موفقیت به اساتید حوزه علوم انسانی دانشگاه کاشان ابراز داشت، دانشگاه کاشان در این حوزه موضوعی، مانند سال گذشته در میان برترین دانشگاه‌های کشور قرار گرفته و در بخش‌های مختلف آموزش، پژوهش، چشم‌انداز بین‌المللی و درآمدهای حاصل از پژوهش، رتبه‌های دوم تا پنجم در میان دانشگاههای جامع کشور را کسب کرده است.
مؤسسه بین‌المللی Round University Ranking  از سال 2010 میلادی تاکنون عملکرد 1100 دانشگاه پیشرو جهان از 82 کشور را با 20 شاخص منحصر به فرد و 4 حوزه کلیدی فعالیت‌های دانشگاهی شامل آموزش (تدریس)، پژوهش، تنوع بین‌المللی و پایداری مالی ارزیابی می‌کند.


( ۱ )

نظر شما :